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Digitisation in medium-sized businesses

Sales optimisation through the website

By 21. February 2017February 29th, 2024No Comments2 min read
Screen der Teamwelt-Homepage

The focus is firmly on supporting the customer in their sales effort through online media.

The SEO-optimised website of Teamwelt from Höchenschwand Teamwelt.de,is one example of what this sales optimisation can look like. In this case, sales optimisation means the integration of a shop for events and CTA (call to action) elements that are distributed in an unobtrusive yet targeted way across the whole website, with the goal of making it as easy as possible for customers to get in contact.

The web pages and the shop system were created using WordPress, which means that the customer can administer and update the content themselves, quickly and easily.

Marco

Author Marco

Als Geschäftsführer der Matoma GmbH und erfahrener Software-Unternehmer (seit 1997) hat sich Marco Gola als führende Kraft im Bereich smarter Schließfachanlagen etabliert. Er ist Herausgeber eines Fachbuches und aktiver Blogger, hier schreibt er über Smart Lockers, speziell in Büroumgebungen. Durch seine Mitgliedschaften im DVPT und IFMA Schweiz unterstreicht er sein Engagement für Qualität und Innovation in der Branche. Matoma GmbH zeichnet sich durch die Entwicklung der führenden Softwarelösung für intelligente Schließfachsysteme NetLocker(r) aus. Folgen Sie Marco Gola auf LinkedIn für aktuelle Einsichten und Entwicklungen. https://www.linkedin.com/in/marco-gola/

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